.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرزندان جریان انحرافی سریعا استعفا دهند

فرزندان اعضای جریان انحرافی بهتر است سریعا از سمت‌های خود استفعا دهند چرا ‌که محیط تولید حق جوانان ایران اسلامی بوده و جای آنها نیست.

به گزارش فارس ،قاضی‌پور رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سایپا نیز با بیان اینکه سایپا به جای شکایت از قانون باید پاسخگوی نمایندگان مردم باشد، گفت: مدارک مستندی در رابطه با قیمت‌‌های واقعی خودروهای سایپا در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مدافع حقوق مردم هستیم

نادر قاضی‌پور رئیس‌ کمیته تحقیق و تفحص از گروه خودرو‌سازی سایپا ، با بیان اینکه شکایت سایپا از بنده بی‌معناست، اظهار داشت: برخی‌ها تصور می‌کنند که نمایندگان مردم با شکایت‌ کوتاه می‌آیند در حالی که اینگونه نیست و نمایندگان مردم سوگند یاد کرده‌اند که مدافع حقوق مردم باشند.

سایپا پاسخگو باشد

وی با بیان اینکه اکثر نمایندگان اصولگرا و شاخص مجلس به گزارش هیئت تحقیق و تفحص از سایپا اعتماد دارند، تصریح کرد: بهتر است گروه سایپا به جای‌ ارائه شکایت، پاسخگویی سؤالات نمایندگان مردم باشد.قاضی‌پور همچنین گفت که ابهامات نمایندگان مجلس درباره گروه سایپا با شکایت از نمایندگان برطرف نخواهد شد.

سایپا از قانون شکایت کرده است

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سایپا با بیان اینکه محور شکایت سایپا به محتوای تحقیق و تفحص بر می‌گردد، گفت: بحث تحقیق و تفحص از سایپا و محتوای آن با رای مثبت نمایندگان مواجه شد بنابر‌این سایپا از قانون که همان مصوبه مجلس است، شکایت کرده است.

فرزندان جریان انحرافی سریعا استعفا دهند

قاضی‌پور با بیان اینکه فرزندان اعضای جریان انحرافی جزو مدیران سایپا هستند، گفت: فرزندان اعضای جریان انحرافی بهتر است سریعا از سمت‌های خود استفعا دهند چرا‌که محیط تولید حق جوانان ایران اسلامی بوده و جای آنها نیست.

منحرفان همه جا را غصب نکرده اند

وی خطاب به مدیران سایپا گفت: شما با این شکایت نمی‌توانید‌ روند رسیدگی به پرونده سایپا را به انحراف بکشانید چرا‌که منحرفان ‌همه جا را غصب نکرده‌اند؛ قوه قضائیه ایران مستقل است و زیر بار فشارهای سیاسی نمی‌رود.

تمام اظهاراتم مستند است

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه تمامی اظهاراتش در نشست خبری اخیر مستند بوده است، گفت: مدارک مستندی در رابطه به قیمت‌‌های واقعی خودروهای سایپا داریم که در آینده به اطلاع مردم خواهیم رساند.

در همین زمینه نیز علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در تذکری شفاهی در صحن مجلس، اظهار داشت:‌ تذکر من مربوط به ماده ۲۰۰ آئین‌نامه و همچنین برخی مواد قانون اساسی است. بر اساس این قوانین تحقیق و تفحص حق مجلس است و مجلس نیز تحقیق و تفحص از شرکت سایپا را تصویب کرد و کمیسیون نیز برای این کمیته رئیس تعیین کرد.

شکایت های مکرر از نماینده مجلس

وی افزود: از زمانی که آقای قاضی‌پور رئیس کمیته تحقیق و تفحص از شرکت سایپا شده‌اند علی‌رغم تاکیدات ماده ۲۰۰ آئین‌نامه نه تنها هیچگونه همکاری توسط شرکت سایپا با آقای قاضی‌پور نشد بلکه اکنون نیز شکایت‌های مکرری از ایشان صورت گرفته است.

حقوق قانونی مجلس تحت الشعاع قرار گرفته است

این نماینده مجلس با بیان اینکه تذکر من راجع به مصونیت قضایی نمایندگان است، گفت: اینکه نماینده‌ای از سوی مجلس اقدام به تحقیق و تفحص کند و پس از آن هر روز مجبور باشد در محاکم حاضر شود، مقصد مجلس و حقوق قانونی آن را تحت شعاع قرار می‌دهند.

محجوب در ادامه از هیئت رئیسه خواست تا در این مورد مطابق قانون اساسی و مصونیت قضایی نمایندگان با این مسئله برخورد کنند تا جلوی این گونه تحرکات گرفته شود.

گزارش شکایات به مجلس ارائه می شود

وی تاکید کرد:‌ در این زمینه گزارشی به مجلس ارائه می‌شود و در آن تخلفات نیز مشخص خواهد شد چرا که اگر قرار بود اینگونه مسائل در محاکم قضایی حل و فصل شود و یا یک نماینده متهم شود، مجلس کمیته تحقیق و تفحص برای یک شرکت و یا سازمان مشخص نمی‌کرد.

هیئت رئیسه پیگیری می کند

در ادامه سید شهاب‌الدین صدر که ریاست ساعات پایانی صحن را برعهده داشت در پاسخ به تذکر محجوب گفت: تذکر ابتدایی شما تذکر مهمی است که هیئت رئیسه حتما آنرا پیگیری می‌کند چرا که دفاع از کیان و صیانت از حقوق مجلس و نمایندگان باید صورت گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.